Saturday, August 20, 2005

Urgent: Langur Needed

If anyone knows how to contact a "langur handler" in Delhi--the men who hire out their langurs by the day, week or month in order to scare away the more aggressive urban monkey troops--please let me know through the comments section as soon as possible.
The old band of monkey brothers who used to drop by were never a hassle; they'd sleep in the branches of the tree, do the occasional raid on dog food, but that was about it. A few days back, a new bunch drove out the first band; this one is composed largely of teenage males and adults fighting for dominance and babies, which makes for a very aggressive combination.
So if you know of langurs who're willing to work Sundays--get in touch. As soon as possible; these rhesus macaques are picking on my kittens.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

In a Mozilla Netscape article today, I noticed that the Bombay subway had hired a langurwaller (sp?) or langur handler to scare away the monkeys that had been invading the subway trains. You might start there.

Jim

11:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

In a Mozilla Netscape article today, I noticed the following:

India Tries to Chase Monkeys From Trains

NEW DELHI (AP) - In an effort to keep monkeys out of the New Delhi subways, authorities have called in one of the few animals known to scare the creatures - a fierce-looking primate called the langur, the Hindustan Times newspaper reported Wednesday.

The decision to hire a langurwallah - a man who trains and controls the langurs - came after a monkey got into a metro car in June, the newspaper reported.

Jim

11:32 AM  
Anonymous Penyebab Sering Nyeri Ulu Hati said...



This article is interesting and useful. Thank you for sharing. And let me share an article about health that God willing will be very useful. Thank you :)

Solusi untuk Menanggulangi Osteoporosis
Obat Penyakit Crohn
Vitamin Penguat Tulang dan sendi
Obat Penghancur Batu Empedu
Obat Tradisional Benjolan di Pangkal Paha/Selangkangan
Cara Mengatasi Sakit Perut saat Haid

6:15 PM  
Blogger Riko JR said...

thank has been sharing this information. Do not forget to visit our website to share information and knowledge about health.
Obat Vertigo Di Apotik
cara mengobati nyeri dada
Pengobatan Batu Empedu Dan Cara Mengatasinya

8:22 PM  
Blogger annss said...

Obat Untuk Mengatasi Gatal Eksim Seluruh gejala seperti kulit kering, gatal-gatal, dan inflamasi akan muncul dan menghilang. Selama ini terjadi, lapisan kulit akan menebal sehingga kulit terasa kasar. Selain itu, ada juga beberapa faktor yang bisa memperburuk gejala yang muncul akibat eksim atopic Cara Mengatasi Gatal Eksim

Obat Ambeien Karena itulah maka dalam artikel ini kami juga ingin menawarkan kepada anda berupa solusi pengobatan alternative yang terbuat dari bahan herbal, nama dari pengobatan ini adalah pengobatan herbal. Bahan alami yang terdapat dalam obat ini membuat penderita tak perlu khawatir akan efek samping, selain itu penderita juga tidak perlu mengalami pembedahan dan biayanya juga lebih murah. Dan tentu saja yang lebih penting dari itu semua bahwa obat herbal juga sudah diyakini sejak dulu mampu menyembuhkan penyakit wasir dalam atau ambeien dalam ini. Obat Ambeien Di Apotik

https://obatpenyakitkelaminampuh.blogspot.com/2014/04/keluar-nanah-dari-kemaluan-lelaki.html Penyakit ini dapat didiagnosis dengan menemukan kuman pada cairan dengan menggunakan mikroskop. Bila hal ini sudah terbukti maka terapi antibiotic dapat segera diberikan dalam jangka waktu 1 minggu. Hal lain yang diperhatikan adalah dengan berpuasa seks selama waktu penyembuhan. Beberapa literature juga menyarankan agar memeriksakan penyakit lain yang sering timbul bersama (komorbid) gonorrhoea, misalnya sifilis, dengan maksud sebagai skrining. Sebab Kemaluan Mengeluarkan Nanah

Obat Ampuh Untuk Mengobati Ambeien Yang Keluar Darah Karena itulah maka dalam artikel ini kami juga ingin menawarkan kepada anda berupa solusi pengobatan alternative yang terbuat dari bahan herbal, nama dari pengobatan ini adalah pengobatan herbal. Bahan alami yang terdapat dalam obat ini membuat penderita tak perlu khawatir akan efek samping, selain itu penderita juga tidak perlu mengalami pembedahan dan biayanya juga lebih murah. Dan tentu saja yang lebih penting dari itu semua bahwa obat herbal juga sudah diyakini sejak dulu mampu menyembuhkan penyakit wasir dalam atau ambeien dalam ini. http://www.pengobatanampuh.com/2017/02/obat-ambeien-keluar-darah.html

http://www.vectorcontrol.info/2018/07/31/cara-mengobati-gatal-eksim/ Eksim basah biasanya merupakan kondisi eksim yang masih baru, dengan tanda basah pada permukaan kulit, bakteri masih sangat aktif, lebih cepat menyebar pada tubuh, rasa gatal yang lebih sering muncul (terutama pada saat berkeringat), mudah menular pada orang lain. Namun kabar baiknya eksim basah ini relatif lebih mudah di obati karena masih baru Cara Mengatasi Gatal Eksim

7:01 PM  
Blogger Ahmad Jamal said...

i read a lot of stuff and i found that the way of writing to clearifing that exactly want to say was very good so i am impressed and ilike to come again in future.
cara menyembuhkan iritasi mata
obat luka gangren
obat benjolan di tangan
obat tumor
obat ginjal bocor

9:16 PM  
Blogger Unknown said...

I have read through other blogs, but they are cumbersome and confusing more than your post. I hope you continue to have such quality articles to share with everyone! I believe a lot of people will be like to read this article!
obat testis bengkak
reka nurhanisa

12:34 AM  
Blogger Axe Moria said...

the website you manage is very good and in my opinion this is the best wesbite
obat benjolan di selangkangan paha

11:17 PM  
Blogger yanmaneee said...

jordan shoes
kobe 9
nike air max 270
jordan 6
mlb jerseys
nike shoes
hermes handbags
hogan outlet online
nike vapormax
louboutin shoes

6:53 AM  

Post a Comment

<< Home